teisipäev, 6. jaanuar 2015

You'll never outrun what waits for you tomorrow ehk ennustamine on tänamatu töö

Ma olen siin igal aastal endale ennustanud. Eelmiselgi korral läks nii mõndagi täppi. Vaatame aga nüüd, mida alanud aasta mulle toob. Ustav winamp shuffle'i peale ning tulevik rullubki meie silme ees lahti... või noh, minu kõrvades :)

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2015 alguseks?
Emma Dean - Sincerely Fearful
I am sincerely fearful of the truth that I will face so I think I'll...
I'll get liposuction, botox, a breast reduction
*itsitab*

2. Aasta 2015 põhiülesanne
Sixx:A.M. - Let It Haunt You (So Beautiful)

See mulle isegi meeldib.

3. Eneseteostus aastal 2015. Minu „mina“ 2015. aastal
Darren Hayes - The Siren's Call

4. Rahaasjad aastal 2015
Mötley Crüe - Find Myself

No kõik on öeldud, raha pean ma ise kuskilt leidma.

5. Sugulased ja naabrid 2015. aastal
Anouk - Places To Go

Ei oskagi kohe midagi kosta...

6. Kodu aastal 2015
Darren Hayes - Black Out The Sun
Now all the love's goneAnd nothing grows here

7. Armastus aastal 2015
Anouk - R U Kiddin' Me

Säh sulle siis armastust, ainult mingi fling :D

8. Tervis aastal 2015
The Kinks - Waterloo Sunset

9. Partnerlus aastal 2015
Anouk - Margarita Chum

Huvitav partnerlus iseenesest, aga minu puhul jäävad need margaritad küll ära. Partner lasku aga hea maitsta, kui soovi on.

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2015
The 69 Eyes - I Love The Darkness In You

No võõrastest rahadest ja laenudest see nüüd justkui ei räägi...

11. Reisid aastal 2015
Lykke Li - I Never Learn

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2015
Mötley Crüe - I'm A Liar (And That's The Truth)

Ühesõnaga tuleb kõvasti valetada.

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2015
Mötley Crüe - Without You
I could face a mountain
But I could never climb alone

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2015
Anouk - Down And Dirty

Haha, päris hea tegelikult.

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2015 lõpuks
Darren Hayes - Spin
When the music feels like this
When you lose control you gotta go with it
Ten feet high
Flying above the sky
Your problems don't exist
When music feels like this
 Selline peaks siis tulema minu aasta. Eks see paista...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar